Anonymní schránka důvěry

Nemusíte uvádět své jméno ani e-mail. Jednoduše napište, co vás tíží, do naší online schránky a my vám na stejném místě do 48 hodin necháme odpověď.
Jak funguje anonymní schránka důvěry?
1. Vymyslete si přihlašovací údaje a přihlaste se přes formulář níže.
2. Napište nám, co vás trápí nebo s čím potřebujete pomoct.
3. Do 48 hodin tu na vás bude čekat odpověď. Stačí se znovu přihlásit.
Pokud potřebujete pomoc hned, zavolejte nám – na telefonu +420 608 902 410 a webcallu jsme pro vás nepřetržitě.
Přihlašovací údaje si prosím dobře zapamatujte – budete je potřebovat pro přečtení odpovědi.
- Přihlašovací jméno může být jakékoli, klidně přezdívka.
- Heslo musí mít alespoň 8 znaků a obsahovat minimálně jedno písmeno a jednu číslici.
Pozor: Abychom zachovali vaši anonymitu, nemůžeme vám obnovit zapomenuté heslo.
S čím se na vás mohu obrátit?
Jsme tu pro všechny – bez ohledu na věk nebo druh těžkostí
Každé trápení je jiné. Někdy s hlavou vztyčenou uneseme velké rány, jindy nás zcela ochromí chybějící úsměv nebo nejasný dvojsmysl.
Nabídka pomoci je ale vždy stejná. Aby na své trápení nikdo nebyl sám a každý mohl hledat cestu k úlevě, existují linky důvěry včetně té naší.
Jsme tu pro vás, když řešíte třeba:
- vztahy (např. rodinné, partnerské, v práci či ve škole)
- zdraví (fyzické i psychické, vaše nebo vašich blízkých)
- bezpečí (rizikové nebo protiprávní chování)
 nebo cokoli jiného, v čem se právě cítíte hrozně.
Nezůstávejte na své trápení sami.
Otázky & odpovědi
Je anonymní schránka důvěry Modré linky zdarma?
Ano. Jsme registrovaná sociální služba podle zákona 108/2006 Sb. Díky podpoře MPSV, Jihomoravského kraje a města Brna poskytujeme telefonickou, chatovou i e-mailovou krizovou pomoc bezplatně.
Kdy můžu napsat?
Kdykoli, klidně i ve dvě ráno. Odepíšeme vám do 48 hodin. Pokud potřebujete pomoc hned, zavolejte nám – na telefonu +420 608 902 410 a webcallu jsme pro vás nepřetržitě.
Jak dlouho budu čekat na odpověď?
Odpovíme vám do 48 hodin v závislosti na tom, kolik lidí nám napsalo před vámi. Pokud potřebujete pomoc hned, zavolejte nám – na telefonu +420 608 902 410 a webcallu jsme pro vás nepřetržitě.
Opravdu je schránka důvěry Modré linky anonymní?
Ano, je jen na Vás, jaké informace nám o sobě sdělíte. Nezapisujeme si Vaše jméno ani jiné identifikační údaje. Existují výjimky dané zákonem. Ty se týkají například ochrany života a zdraví anebo povinnosti překažení či oznámení některých vybraných trestných činů.
Kde zjistím odpověď na svou otázku?
Přihlaste se stejnými údaji jako při psaní otázky a pokud už uplynulo 48 hodin, najdete zde odpověď. Ke konverzaci se můžete kdykoli vráti nebo ji i smazat.
Můžu do schránky důvěry napsat opakovaně?
Ano. Služba není nijak omezená, ale anonymní schránka důvěry nenahrazuje dlouhodobou psychologickou, psychiatrickou či terapeutickou pomoc, proto se může stát, že vám pro další podporu doporučíme vhodnější formu pomoci.
Co když zapomenu heslo?
Kvůli zachování vaší anonymity vám bohužel nemůžeme heslo obnovit ani vygenerovat nové. Pokud ho tedy zapomenete, založte si nový účet.
Co když se službou nejsem spokojen/a?
Dejte nám to prosím vědět. Ideálně přímo pracovníkovi, se kterým komunikujete. Pokusí se najít řešení nebo vám doporučí vhodnější službu. Pokud chcete podat stížnost neboj jiný podnět k proběhlému kontaktu, napište vedoucí linky důvěry na e-mail stiznosti@modralinka.cz. Odpovíme vám nejpozději do 30 dní, ale uděláme maximum pro to, aby to bylo dříve.
Co anonymní schránka důvěry a GDPR?
Využitím služby souhlasíte s tím, že anonymní zápis z naší konverzace můžeme využít k výzkumu a ke zlepšování našich služeb. Veškerá data anonymizujeme tak, aby vás nebylo možné jakkoli identifikovat. Citlivé údaje nebudou nikde zveřejněny.
Máte další otázku o fungování služby a nenašli jste zde odpověď? Napište nám na stiznosti@modralinka.cz
