Webcall

Zavolejte nám kdykoli a zcela zdarma přes internet – stejně jako dříve přes Skype. Jsme tu pro vás nonstop.
Jak funguje webcall Modré linky?
1. Jsme k dispozici nepřetržitě a zdarma.
2. Někdy se může stát, že je linka právě obsazená volajícími před vámi. V takovém případě prosím chvíli počkejte nebo zavolejte za chvíli. Zpátky kvůli zachování anonymity nevoláme.
S čím se na vás mohu obrátit?
Jsme tu pro všechny – bez ohledu na věk nebo druh těžkostí
Každé trápení je jiné. Někdy s hlavou vztyčenou uneseme velké rány,
jindy nás zcela ochromí chybějící úsměv nebo nejasný dvojsmysl.
Nabídka pomoci je ale vždy stejná. Aby na své trápení nikdo nebyl sám
a každý mohl hledat cestu k úlevě, existují linky důvěry včetně té naší.
Jsme tu pro vás, když řešíte třeba:
- vztahy (např. rodinné, partnerské, v práci či ve škole)
- zdraví (fyzické i psychické, vaše nebo vašich blízkých)
- bezpečí (rizikové nebo protiprávní chování)
 nebo cokoli jiného, v čem se právě cítíte špatně.
Nezůstávejte na své trápení sami.
Otázky & odpovědi
Je webcall Modré linky zdarma?
Ano, potřebujete pouze připojení k internetu.
Kdy můžu zavolat na Modrou linku přes webcall?
Kdykoli. Služba je k dispozici 24 hodin 7 dní v týdnu 365 dní v roce. A o den navíc v roce přestupném.
Jak dlouho budu na lince čekat?
Čekací doba závisí na tom, kolik lidí volalo před vámi, a nedokážeme ji přesně odhadnout. Zkuste chvíli počkat nebo zavolat později. Zpátky kvůli zachování anonymity nevoláme.
Je webcall skutečně anonymní?
Ano, až na výjimky dané zákonem. Ty se týkají například ochrany života a zdraví anebo povinnosti překažení či oznámení některých vybraných trestných činů. Běžně si však zaznamenáváme pouze téma hovoru – bez jmen a dalších identifikačních údajů. Někdy se zeptáme například na věk nebo bydliště, abychom vám mohli doporučit co nejvhodnější pomoc. Je ale jen na vás, zda nám tyto informace sdělíte.
Můžu webcall využít opakovaně?
Ano. Z každého hovoru si děláme krátký zápis, abychom příště mohli snadněji navázat tam, kde jsme skončili. Pracovník, který vám telefon zvedne, si tyto poznámky přečte a díky tomu se vyhneme opakování toho, co už bylo řečeno.
Je nějak omezená délka hovoru?
Není. S každým mluvíme tak dlouho, jak potřebuje – někdy stačí pár minut, jindy víc než hodina.
Co když je linka obsazená?
Zkuste chvíli počkat nebo zavolat znovu později.
Zavoláte mi zpátky?
Ne. Kvůli zachování anonymity zpátky nevoláme.
Co když se službou nejsem spokojen/a?
Dejte nám to prosím vědět. Ideálně přímo pracovníkovi, se kterým komunikujete. Pokusí se najít řešení nebo vám doporučí vhodnější službu. Pokud chcete podat stížnost nebo jiný podnět k proběhlému kontaktu, napište vedoucí linky důvěry na e-mail stiznosti@modralinka.cz. Odpovíme vám nejpozději do 30 dní, ale uděláme maximum pro to, aby to bylo dříve.
Co linka důvěry a GDPR?
Využitím služby souhlasíte s tím, že anonymní zápis z rozhovoru můžeme využít k výzkumu a ke zlepšování našich služeb. Veškerá data anonymizujeme tak, aby vás nebylo možné jakkoli identifikovat. Citlivé údaje nebudou nikde zveřejněny.
Máte další otázku o fungování služby a nenašli jste zde odpověď? Napište nám na stiznosti@modralinka.cz
